Pages

Monday 20 February 2012

HARI HARI KU LEPAS SPM....

salam sume....

teringat aku mase sebelum SPM ,mase tu memang boring giler arrrr nak study sebab asyik stress lepas tu kena pressure je sebab SPM makin dekat...(aku sure kome pun mesti penah kena sama kan)



ingat lepas habis SPM habisnye alam persekolahan dapat le enjoy tak de lagi kerja rumah yang nak kene dibuat,takde kena pressure tiap2 hari sebab SPM makin dekat,boleh la rileks tenangkan fikiran

Tapi sekarang SPM dah habis 2 bulan lalu,aku ingatkan hari2 aku lepas SPM macam yang aku bayangkan dulu mase sebelum SPM tapi bak kata pepatah melayu "indah khabar dari rupa" ,rupe2 nya lagi boring sebab memang dh tak tau apa nak buat.Sekolah dah habis tak kan nak pergi sekolah pulak....



sekarang aku dah ada kerja part time, terubat la jugak penyakit boring aku ni walaupun belum sepenuhnya tambah pulak sekarang aku baru je try masuk dalam dunia blogger nih nak cuba benda baru.Harap2 la hari2 aku lepas ni tak macam masa mula2 habis SPM dulu......sekian


BORING~~BORING~~BORING~~~
                             

No comments: