Pages

Saturday, 31 March 2012

DOSA AKU,AKU LA TANGGUNG SEKSA KUBUR NANTI ! SO...

"dosa aku ,aku la tanggung nanti ! ade aku kacau kubur kau ke!!??"  korang mesti pernah dengar ayat ni kan samaada ayat ni dari mulut sendiri atau kena dari mulut orang lain

                                           sumber: google

ye memang kubur kita nanti tak sama,lain-lain dosa masing-masing sendiri tanggung...tapi jangan cakap macam  pernah rasa seksa kubur tu macam mane....ingat seksa kubur tu jauh berkali-kali ganda pedih nya dari seksa yang ada di dunia ni....jangan ingat rasa nya macam kena rotan dengan cikgu kat sekolah je,jauh bezanya...

                             
                                         sumber: google

kalau ada yang menasihat tu terima jela dengan hati terbuka bukannya memaki hamun orang yang menasihat tu,samaada orang yang menasihat tu ikhlas atau sebaliknya tu antara dia dengan Allah...kita ambil je sebagai panduan untuk memperbaiki diri.....sekian~~~

p/s: ingat yang akan sembahyangkan kita bila dah  meninggal dunia nanti orang lain jugak bukannya kita sendiri....


5 comments:

shat mashuri said...

cakap memg seng.. tp seksaan kt dlm kubur xdpt kita bygkn seksanya...

cyclerun_hariu said...

yup tau xpe....mmg xdpt dibayangkan seksanya

Syat0za Zai said...

=/ aku tak tau nk komen apa ni..huhu

cyclerun_hariu said...

zai-tu kire dh komen la tu huhu

DakwatHitam said...

kene tag lagiiii..hahahahah

http://protessenyap.blogspot.com/2012/04/contest-jom-isi-kotak-dan-menang.html