Pages

Friday, 16 March 2012

PANAS KE HUJAN KE...YANG PENTING SYUKUR......

                                                          sumber: doodle dakwah
  
asal panas je merungut,asal hujan je merungut.kalau tak de panas dan hujan boleh tahan???syukur la Allah s.w.t  turun kan panas dan hujan yang mana memang kita perlu kan semua tu...kalau dah tak tahan panas pakai apa-apa yang boleh tutup kepala tu macam topi ke...kalau hujan pulak apa susah pakai je la payung kan senang....


p/s : panas dan hujan anugerah Allah,jangan la merungut tentang apa yang Allah dah berikan pada kita......
                                                                

6 comments:

KertasWarnaMerah said...

renung renungkan dan selamat beramal...hehe

cyclerun_hariu said...

selamat~~~~~

ikaa said...

btol2...manusia semua xkena..xbsyukur dgn pa yg ada...sma2 kita perbaiki :)

cyclerun_hariu said...

ikaa- same2 la kite

DakwatHitam said...

ang kne tag

http://protessenyap.blogspot.com/2012/03/segmen-kongsi-ilmu-blogging.html

cyclerun_hariu said...

dakwat hitam-aku kene jugak...